Frågor & svar

Fraktkostnaden är baserad på vikt och framgår av denna tabell >>>

Hur lång är leveranstiden?

Normal leveranstid är ca 2-7 dagar från det att du fått bekräftelsen men under sommar och semestertider kan leveranstiden bli något längre. Om en vara är slutsåld och måste tillverkas/beställas kan leveranstiden också bli något längre. I sådana fall meddelar vi dig. Vid en leveransförsening har du alltid möjlighet att häva beställningen, kontakta oss i så fall.

Har du behov av garanterat snabb leverans - kontakta oss så får du besked om vad som är möjligt för tillfället.

För närvarande kan man inte betala med kort i vår E-butik, i väntan på den tjänsten finns följande alternativ:

  1. Förskott till bankgiro 0:-
  2. Swish-betalning 0:- (Bank och SMS-kostnad)
  3. Efterkrav/postförskott 35:-

Läs mer om betalningsalternativ >>>

Är du sedan tidigare fakturakund - skriv det i meddelandefältet.

Finns det några återförsäljare för ELDMARKs egna produkter

Ja, några av våra egna produkter säljs också via återförsäljare, t.ex. Kaminer, Sorselelyften och styrskenor. Kontakta oss via formuläret till höger för besked om det finns någon i närheten av dig.

Glöm inte att berätta var du bor!

Tillverkar ni även måttbeställda grillgaller?

Det beror på hur stor övrig beläggning vi har samt vad du är beredd att betala, måttanpassat blir betydligt dyrare att tillverka. Beskriv gärna vad ni önskar och skicka frågan via vårt kontaktformulär så meddelar vi dig om och när det är möjligt.

Kan man beställa och få varor sända till annat land?

Endast i undantagsfall, beroende på vikt och transportsätt och det förutsätter förskottsbetalning samt att vi får kundens personnummer alt organisationsnummer om kunden representerar ett företag. Vi tar reda på fraktkostnaden och sänder faktura via PDF-fil.

Besöker ni några mässor eller marknader?

De senaste åren har vi trappat ner vårt deltagande på mäsor och marknader för att koncentrera oss på E-butiken och vår butik i Sorsele.

Går det att beställa och få faktura och leverans till olika adresser?

Du avgör själv om varor och faktura ska skickas till samma adress. När du registrerar dig har du möjlighet att ange önskemål i ett meddelande som följer med din beställning till oss. Där kan du även ange om fakturan ska märkas på något särskilt sätt.

Kontakt

Hittar du inte hittar svar på din fråga - kontakta oss!





Ditt meddelande har skickats
Ett fel uppstod, meddelandet skickades inte.